Hej jeg har lige anskaffet mig et logitech G35 Headset , vildt godt udstyr mega vild lyd kan kun anbefales, men er der nogle guide / info link til hvordan man opsætter g profilen bedst til swtor spil? Har søgt lidt på Google men uden held desværre så håber der er hjælp at hente :)
Har selv et G35. Men jeg har også et tastatur fra logitech hvor jeg ville sætte G-tasterne op til swtor. Men de har ingen software til spillet. Hvert fald ikke endnu. Håber dog det kommer
Alt Logitech gamer udstyr har: "Logitech Gaming Software". Det kan hentes på logitech's hjemmeside.
With kind regards,
Tomas Hartvig / Mofu
SWTOR.DK | Chief Editor & Community Coordinator
Ja det har jeg også hentet og hvad skal man så gøre?
Spiller på Lord Calypho mine Char name er Jedi Guardian - [Bladestomer] Lvl 50 - Jedi Shadow - [DK-Bladestomer] Lvl 48
Og er begyndt at spille på The Red Eclipse som sith
Jamen så er det bare at sætte dine macro keys op til, hvad du nu ønsker. Feks: G1 = ALT+SHIFT+F1, og så sætte det bind op in-game :)
With kind regards,
Tomas Hartvig / Mofu
SWTOR.DK | Chief Editor & Community Coordinator
Har mit Razer Carcharias headset og det kan sku også anbefales, også storebroren magalodeon med 7.1 surround :P og så kan en razer Naga helt klart anbefales jeg er betydeliugt bedre med min nage end med min G500 mus
spiller sith jugganout på the shadow runner